Nekad Alvin1212 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin1212

Medlem
Meddelanden
54
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Hertz

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 2011

Ange ditt Discordnamn: Mitt discord namn är alvin12122

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en sportig kille som gillar fotboll och vara ute! jag är snäll och mogen. jag är lugn och hetsar inte . jag är positiv och brinner för rp. jag är en person som vill göra skilnad inom rp och att alla ska veta att vi är en säker rp server som har bra staffs och hög rp nivå . jag

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på dagarna 4-7 timmar om dagen. helgerna 8-10.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 5 dag nu men innan jag lämnade server var jag i 2 månader men är tillbaka nu

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag skulle vilja hjälpa andra människor som behöver hjälp med saker och ting. Jag har ibland upplevt lite inaktivitet på vissa staffs och jag skulle vilja dela en bra upplevelse som staffs till andra personer. Jag är alltid aktiv i PM och folk kan ställa varenda fråga till mig även om det inte gäller om avena som t.ex. en fråga gällande deras mående eller något sånt där.
Min dröm inom avena är att kunna bli en Medlemskaps Ansv för att jag älskar att lyssna på personer som behöver hjälp med något. Jag kan typ alla commands i servern men det kanske finns lite commands att lära sig för att det är alltid kul att lära sig något nytt! Jag säger inte att jag är bättre än alla andra som staffs utan jag säger bara att jag skulle kunna passa in inom staffs teamet! Jag har alltid hjälp folk i RP och kunnat utveckla min RP varje dag. Varför just jag ska bli staffs är också att jag är en person som kan ta kritik! Liksom om en person kritiserar mig så ska jag lyssna på personen och försöka ta hens kritik och försöka utveckla min staffs RP! Jag försöka förhindra staffs abuse från

Vad är din uppgift som Staff? Som staff på Avena har jag ett stort ansvar för att se till att alla spelare får en så bra och rättvis spelupplevelse som möjligt. Mitt uppdrag handlar inte bara om att upprätthålla regler, utan också om att skapa en trygg och rolig miljö för alla som spelar på servern.
En viktig del av mitt jobb är att hjälpa nya spelare att komma igång. Jag svarar på frågor, förklarar hur servern fungerar och vägleder dem så att de snabbt kan komma in i rollspel och känna sig som en del av communityt. Jag försöker alltid vara trevlig, tydlig och professionell, oavsett vem jag pratar med Jag ser också till att reglerna på servern följs. Om någon bryter mot reglerna, t.ex. genom att om dem Rdmar (Random Deathmatch), Vdmar (Vehicle Deathmatch) eller bryta karaktär (fail RP), är det mitt jobb att ingripa på ett rättvist och respektfullt sätt. Jag samlar in bevis pratar med de inblandade och fattar beslut i enlighet med serverns riktlinjer målet är att lösa konflikter utan att skapa mer drama.

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kan bidra med mycket hjälp i den sociala aspecten av rpandet på grund av att jag spelare mycket och är snabb på svara i report. Jag bidrar ävende med opartiska bedömningar av scenarion på grund av att jag solo queade när jag gick med i servern alltså jag har inga vänner som spelar servern det kommer ju göra mig speciell för att då kan jag fokusera till hundra procent på mitt staff arbete. kan också sitt en hel del i dcen för att jag inte har någon att snacka med låter ganska deprimerande dock men jaja så e de iallafall. Jag har alltid hög rp nivå så det förekommer inget lallande av mig

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer igenom att jag själv alltid är resdpektfull och trevlig mot dem jag bemöter på, det gör situaitonen alltid lugnare och bättre för alla sidor i ett support ärende. Jag har alltid varit en sån person som är bra på att hantera stress och göra bra beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Jobb, Servervakt

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? nae allt går ba

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad.