Nekad Alvin1212 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Alvin1212

Medlem
Meddelanden
54
Trofépoäng
8
Användarnamn: Alvin1212

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290343266/

Ditt Hex-ID eller BanID: 361886

Vad är din discord tagg? Min discord tag är alle363.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? De var bronx

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250606005521.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de va att jag var med i en skottlosning utafnför sjukan mot stora banken då var de en i sd ligan som vart jagad av polisen och rymde sen när hqan hoppade ut så sköt han och började skapa en skottlosnming då ben dammar dom han kriminella och springer dit så vill jag skydda han och kör i 5 km/h bakot för jag ska skyda han och åka iväg men då kommer polisen och jag kör in i han i 5 km/h och kör där ifrån och åker sen blri jag bannad för vdm men jag förstår vaför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkta runt försökter köpa vapen du sträffar vi som och snackar då kommer polisen och stannar han och börjar jaga honom då hjälper vi han att hålla polis bort och då när han och poliserna hoppar ut . Då får dom ner han så han ligger ner och springer mot honom och då ska jag backa i 5 km/h och då kommer polisen bakom så jag råkar backa på han i 5 km/h och sen åker bort och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel att jag höll polisen borta frå han och hjälap ahn att köra in långsamnt in i han oc sånt och sen när han hoppa ut att jag inte kollade och att inte jag skulle hjälpa han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va felaktiga bug ban men en va för korruption jag hade en glock och sånt på mig ochb hade inte lagt in den .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att åka från skottlossnignen och hjölpa polisen. Inte bry mig om vad som händer. Åka där ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Top Bottom