Godkänd Alvin1212 | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin1212

Medlem
Meddelanden
54
Trofépoäng
8
Användarnamn: Alvin1212

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199290343266/

Ditt Hex-ID eller BanID: 635308

Vad är din discord tagg? alle363.

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250726143753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade använt mig av en sak som är förbjudet att använda till svensk rp som kallas ESP som jag hade användt för att jag skulle vinna men jag slutade med de sen någon veca efter behövde jag hoppa supp och då hade dom bild på att jag hade avnänt fusk men inte då men då snackade vi och dom visade bilden och jag erkännde att jag hade användt fusk för egen för att jag skulle vinna som jag ångrar mycket nu! Och att jag vart bannad men att jag ångrar de för jag använde de för egen att jag skulle vinna och folk sa att de var kul med fusk med de va de inte för man får konsvekvenser av de man har gjort och att jag hade använt mig av en sak som är strikt förbjudet och att jag förstår varför ni inte vill unbanna kig för vad jag gjorde och att jag fröstörde rollspelet på servern!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som polis och var med om en skottlossing och lite efter de så skickade enzo hoppa supp och då vart jag ingdragen och dom visade en bild när jag hade använt mig av esp för enegn vining och lite då snackade vi lite och dom valde att jag skulle bli bannad för de och jag försdtår varför dom valde de att jag skulle bli bannad och jag förtår för jag gjorde fel och tog konsekvenserna av de! de hände innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte en felaktig ban dom gjorde rätt och jag gjorde fel för jag använder mig av esp för att jag skulle vinna hela tiden som jag ångrar och att ha esp är jätte förbjudet för då ser man alla och massa men dom valde de rätt för jag förstörede för dom när dom rpade på servern och dom hade kul men jag flörstörde de och ingen hade kul dp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har glömt men jag tog konsvekvenserna för allt de. sorry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att aldrig tänkt att använda fusk till rp att ha de kul att spela för motparten och speciellt inte använda sig av fusk till rp för de förstör för mdig själv och alla andra att man ska spela för att kul och förlora med!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår!

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Status