Nekad Alvin1212 | Medlemskap ansökning [Nasse]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin1212

Medlem
Meddelanden
54
Trofépoäng
8
Användarnamn: Alvin1212

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i irl är Alvin Hertz.

Vad är ditt discord namn? Alle363. eller alvin.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elvis eriksson han vill vara en kriminell inivid i staden han gillar bilar och kriminallitet han är född i staden fjllen men flyttade där ifrån för länge sedat för det var för kallt. Han vill hjälpa staden få roliiga händelser och minnen. han hoppas att han blir svensk medborgare han vill gå med i ett kriominellt nätverk och jobba för dom och hjälpa dom med detr jag kan. jag har mycket erfarenhet av svensk medborgasre och har varit det länge på städer han har bra själlv förtrående.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll,rolig, bra på mycket.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli lite arg om någon håller på. Inte så bra tålamod men föröker b arbeta det. så har jag ingen mer nackdel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolioga sencarion inom kriminell och polis jag är positiv gillar rp och gör allt roligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag har spelat svensk rp server i snart 4 år. Dom servrarna jag har kört är fjällen. Unive. Förorten och någon till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska vinna i scenarion att en ska bli dödade ibland och den andra vinna så ska båda vinna iblandf 50 . 50

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka som irl att tänka logiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, random detchmatch. Vdm, vechil detchmatch. copbait. Metagaming. powergaming.suntförnuft. social rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har bärettat allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom