- Meddelanden
- 54
- Trofépoäng
- 8
Användarnamn: Alvin1212
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Hertz
Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2010
Ange ditt Discordnamn: Mitt discord namn är alle363.
Berätta kortfattat om dig själv: Jag brinner för rp. Jag är snäll .omtänksam
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på dagarna 4-7 timmar om dagen. helgerna 8-10
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? I 1 månad
Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill hjälpa staden bli bra och säker för alla. jag har fått mycket infarmotion om att det är kul att vara staff på avena och mina kompisar tycker det värt att testa.
Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa folk i support och ig att se så allt är bra på servern och se så alla följder reglerna.
Vad kommer du att bidra med som Staff? hjälpa staden bli bra och säker. ha roliga stunder. Och hjälpa folk.
Hur hanterar du stressiga situationer? Andas in och ut och tänker på vad som är vikgitgaste först och verkligen hjälpa dom.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Medlemskap
Ansvarsområde 2: Kriminell
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Hertz
Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2010
Ange ditt Discordnamn: Mitt discord namn är alle363.
Berätta kortfattat om dig själv: Jag brinner för rp. Jag är snäll .omtänksam
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på dagarna 4-7 timmar om dagen. helgerna 8-10
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? I 1 månad
Varför ansöker du som staff på Avena? för jag vill hjälpa staden bli bra och säker för alla. jag har fått mycket infarmotion om att det är kul att vara staff på avena och mina kompisar tycker det värt att testa.
Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa folk i support och ig att se så allt är bra på servern och se så alla följder reglerna.
Vad kommer du att bidra med som Staff? hjälpa staden bli bra och säker. ha roliga stunder. Och hjälpa folk.
Hur hanterar du stressiga situationer? Andas in och ut och tänker på vad som är vikgitgaste först och verkligen hjälpa dom.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej
Ansvarsområde 1: Medlemskap
Ansvarsområde 2: Kriminell