Godkänd Alriz | Medlemskap ansökning (Xeyz)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alriz

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alriz

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? alriz11

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Asme Mahmoud, Asme är uppväxt i Ankara. När Asme var 3 år så lämnade hans mamma honom, Asmes pappa blev väldigt ledsen för han behövde leva som en ensam pappa, han fick en ide att börja använda dejting appar, tillslut så hittade han en tjej som heter Yasmin, Asme såg Yasmin som en extra mamma till han. När Asme blev 16 så behövde han hitta job, han hittade ett job i en kebab shop, där träffade han Diyari. Diyari var största chefen i shopen, Asme gick upp till honom och frågade han om en intervju, Diyari tog in honom till intervju och där blev han godkänd, han blev en städare. Han jobbade väldigt hårt och tillslut så gick Diyari i pension, där fick han möjligheten att bli största chefen men han nekade det. Asme ville flytta till Sverige och de gjorde han, han flyttade till Sverige och där träffade han kompisar och började sälja drågor och samt gick in i ett gäng.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Stark, kriminell och mogen.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blyg, tyst och tappar fokus ibland.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer jobba mycket med gänget, samt sälja saker med dem och jag kommer hålla mig till reglerna samt vi gör det. Jag kommer också hjälpa mina kompisar att följa reglerna och alla andra i RPn, jag kommer hjälpa folk om de hamnar i seriösa scenarion som min kompisar. Kommer bidra till seriös rp samt roligare rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på makt man ska tänka på alla andra, de ska också ha kul som du. Du ska bete dig som i riktiga livet också.

Vad är suntförnuft för dig? Man tränger sig i något sak som i ett kö.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Death Match, du ska inte döda någon utan en anledning. VDM = Du använder ditt fordon som ett vapen. Fear RP = Du värnar inte om ditt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom