Nekad Alfrex | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Alfrex

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alfrex

Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Vad är ditt discord namn? Custom smg

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Timmy Nygren Jag växte upp i en tuff miljö där jag snabbt lärde mig att klara mig själv. Trots utmaningar har jag alltid strävat efter att bygga något eget. Med ett stort intresse för bilar och affärer drömmer jag om att starta en egen verkstad eller ett företag. Jag är lojal, ambitiös och målmedveten, men också försiktig med vilka jag litar på. Avena är min chans att börja om, skapa ett stabilt liv och bygga en framtid där jag kan stå på egna ben. Mitt mål är att bli framgångsrik, skapa kontakter och göra något meningsfullt med mitt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag strävar efter att bygga upp något eget, vilket öppnar möjligheter för interaktion med andra spelare inom företag verkstäder eller andra yrken Min lojalitet gör att jag kan skapa starka relationer och samarbeten i rp medan min försiktighet bidrar till intressanta dialoger och utveckling. Med mitt intresse för bilar och affärer kan jag bidra till stadens ekonomi, hjälpa andra spelare och skapa engagerande scenarier inom mekanik och handel.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Ibland agerar jag utan att tänka igenom konsekvenserna, vilket kan leda till problem. Min bakgrund gör att jag har svårt att släppa in människor på riktigt vilket kan hindra mig från att bygga djupa relationer. Min starka drivkraft kan ibland få mig att ta för stora risker eller överanstränga mig, vilket riskerar att leda till konflikter eller utmattning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mångfacetterad karaktär som skapar intressanta dynamiker på servern. Genom min komplexa bakgrund och mina personliga
Min bakgrund och personliga erfarenheter gör att jag reagerar nyanserat på olika situationer, vilket ger djup och trovärdighet till rollspelsinteraktionerna.
Med mitt intresse för bilar, affärer och problemlösning kan jag starta uppdrag, samarbeta i projekt och föra in nya berättelser i spelet.
Min lojalitet kombinerat med svårigheter att lita på andra ger utrymme för intressanta konflikter och relationer, vilket bidrar till en levande och utvecklande spelmiljö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på andra RP-servrar och utvecklat min förmåga att skapa engagerande berättelser och samarbeta med andra. Dessa erfarenheter tar jag med mig hit för att bidra till en levande spelmiljö på Avena.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara fokuserar på sin egens karaktärs framgång utan man gör det roligare för andra också med att hjälpa ge dem frangång

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att tänka logiskt, visa respekt och anpassa sig efter situationen. Inom RP innebär det att spela trovärdigt, följa regler och skapa en bra upplevelse för alla.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man beter sig och inte fail rpar och att tänka på sin ton mot andra

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på att prata med andra och hjälpa

Top Bottom