Godkänd alexxx1 | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alexxx1

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Scadiboii/

Ditt Hex-ID eller BanID: 709871

Vad är din discord tagg? scad

Vem var det som bannade dig? ola svensson

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-16 171314.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? för att jag gjorde sunt förnuft

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: det började att min vän blev tagen av polisen och då frågade han om han skulle få advokat men det fick han inte så jag blev lite arg och han har ju all rätt till det. men sen när han åkte in så stod jag utanför polis stationen och skulle prata med dom om såhär att han har ju rätt till att ha advokat men det fick han ju inte så då när jag stod bredvid dom så visade jag full finger mot dom och åkte iväg men då börja dom åka efter mig och precis när jag skulle gasa på lite förbi sjukhuset så kommer det en polis bil som kör rakt in i mig och jag satt ju på en motorcyckel så jag flög av men jag dog inte så jag sprang istället men då kommer dom poliserna som jagade mig och kör in i mig och då dör jag och då skulel polisen göra så att jag skulle komma till liv igen men då råkar jag röra mig lite så det blir så här lite konstigt när han gjorde det och då sa han till sin kollega att kolla min skostorlek och jag vet inte varför han gjorde det men jag tror att det var att jag råka röra mig när han skulle rädda mig

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker båda två för att jag gjorde något fel och lite polisens fel men mest mitt fel för att jag rörde mig.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har blivit bannad här tidigare för att jag gjorde inbrott utan krim men nu har jag skaffat det. och jag skaffade krim för jag tycker att det är inte värt att hamna på flyggis och nu kan jag göra krimenella saker istället för att bara åka runt i en bil bara.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag skulle inte varit så ivrig i början och kunnat tänk på hur man fick röra sig och inte röra sig

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom