Nekad Alex_rooss07 | Servervakt Ansökan [User222]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Alex_rooss07

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Ditt namn: Alexander

Ange ditt födelsedatum: 25 Juni 2010

Ditt Discordnamn: Alex_rooss07

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Ja börjar med att jag vaknar upp sedan hoppar in i jobbet jag jobbar som polis i avena så det är mest patrull samt larm sedan om jag går ur tjänst så åker jag till bärgaren och hämtar ut bil och bara har det gött i stan och skaffar nya vänner

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 1juli

Hur många gånger har du blivit bannad på server? Ban vet jag inte jag har fått flera bans men dem har varit felaktiga annars har jag bara fått kick kanske 1-3 kicks

Varför ansöker du som servervakt på Avena? För att jag vill få folk på servern att följa reglerna då jag har blivit t.ex. VDM flera gånger eller blivit copbait flera gånger av folk som inte vet vad regler är för nått och jag vill också vara en del av att hålla servern borta från alla regelbrott alltså medborgare som gör det. Jag vill samt hjälpa andra som blir utsatt för olika slags regelbrott jag vill hjälpa så mycket jag kan med folk som vill visa att dem vill serverns bästa

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Att hålla en server borta från olika regelbrott som att om någon bryter mot en regel som avena har så ska vi som servervakt hjälpa till att få bort dem dära personerna som inte vet hur man följer regler vi hjälper också andra personer som blir utsatta för regelbrott och hjälper dem så gott vi kan

Varför vill du bli servervakt på servern? För att få folk att förstå vad regler är för något

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Alltså det som är korruption är ju att man inte följer regler som servervakt utan hjälper folk som har begått regel brott osv abuse är att man missbrukar sin servervakts roll kan man säga att man gör fel som servervakt missbrukar makten som det det kan förekomma om man är t.ex. bror till en person som gör regelbrott eller om man är vän med en person och ger den personen som gör regelbrottet fördel i utredningen och inte gör sitt jobb.

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom