Inaktuell Alex_rooss07 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_rooss07

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Spennare

Ange ditt födelsedatum: 25 Juni 2010

Ange ditt Discordnamn: Alex_rooss07

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Alexander jag bor i Västerås jag gillar att spela samt att hjälpa folk jag gillsr att hjälpa folk som person jag är en väldigt lugn och sansad person som gillar att prata med nya människor att lära känna folk och skaffa nya vänner jag älskar också att se att folk har det bra osv jag är en väldigt ödmjuk person men kan vara som fördel samt en nackdel men jag kan ta kritik om det och allmäna kritik

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-8 Tim om dan

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 1 juli

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att hjälpa folk om dem behöver hjälp hjälpa till så att staffsen blir fler och blir i en större mängd av pålitliga staffs samt att jag vill förbättra avena på ett sånt bra sätt som möjligt så att ingen ska tycka att staffsen i avena är dåliga utan att staffsen ska visa att vi ska hjälpa och visa att vi bryr oss men prio 1 till att jag söker till staff är att jag vill hjälpa till med olika saker som att håla avena ren av folk som gör regelbrott

Vad är din uppgift som Staff? Ja det finns flera olika saker men dem jag kan är att vi ser till att folk följer reglerna alltså att om det är någon som bryter mot reglerna skickar vi dem bort från servern så att vi får så bra rp nivå men det kan också vara att svara på reports och helps så bra som möjligt en annan uppgift som staff har är att hålla koll på folks rpande så ingen bryter sig ifrån rp i tillexempel en hög rp scenario som man använder sig av väldigt mycket rp den sista som jag kan är att vi ser till att flera nya personer som kommer in i servern trivs och inte känner sig utanför bara för att man är ny liksom utan håller sig tills att hjälpa folk med saker se till att folk trivs och håller koll så att rpn inte sänks utan höjs

Vad kommer du att bidra med som Staff? Att hjälpa till med reports/helps och hjälpa folk i både Discord och in game jag kommer se till att regler följs om det inte följs skickar jag dem utan tvekan jag svarar på supports jag kommer bidra med bra kommunikation runt om kring staff om man säger så liksom så folk pratar bea om staffsen så att dem inte tappar tillit till staffsen som gör att folk slutar spela på servern men det ska jag ändra på skapa bra rykte för staffsen inget lallande runt rp eller något annat jag kommer se till att folk trivs med att rp i servern och inte göra något fel som kan skada deras rp

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar det väldigt bra om jag tar ett exempel att det är en person som hävdar att han inte har vdmat men han sitter support så ska jag se till att vara lugn ändra scenariot från stress till lugnt och få över kast över scenariot och förklara för grabben som gjorde regelbrott att man inte gör så och att han kommer åka på en skickning som konsikvens för det han har gjort och sedan se till att han inte gör om det igen SF: jag hanterar stressiga situationer väldigt bra håller mig lugn och inte stressad och försöker ha över tag på scenariot så dem inte styr över oss

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej inte riktigt men helst det då jag har servervakt redan

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom