Inaktuell Alex_rooss07 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alex_rooss07

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Spennare

Ange ditt födelsedatum: 25 Juni 2010

Ange ditt Discordnamn: Alex_rooss07

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Alexander är 15 år bor i Västmanland och gillar att vara aktiv inom spel samt hjälpa andra personer jag är väldigt mogen och rolig kille som gillar att träffa andra nya människor som är som mig eller bara vill bli min vän. Jag är väldigt social av mig jag gillar vara ute och vara inne jag bor med 6 andra personer i mitt hushåll och vi alla gillar samma saker jag är väldigt bra på att prata med folk och ätningen konflikt rädd av något slags slag och jag kan ta kritik bra utan att bli arg

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 4-8 Tim per dag men ibland kan det vara så att jag åker iväg eller bara vill ta en paus

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 mån eller längre

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag vill att regler ska följas och att jag vill hjälpa till att skapa så bra rp som möjligt inget lall utan hjälpa både dem som är högre än staff och dem som är lägre få dem förstå att man måste göra rätt av sig och att jag vill utveckla servern till en server där det är glädje och inget problem bland andra personer

Vad är din uppgift som Staff? Att göra så att reglerna följs att ta imot help och support om uppdatera dem som utvecklar avena till en bättre spel plats samt hjälpa andra eller nya spelare vad rp är och hur man rpar på bästa sätt

Vad kommer du att bidra med som Staff? Att hjälpa dem som behöver hjälp och få servern så bra rp som möjligt inget regel brott och hjälpa andra nya rpare att komma in i avena och känna sig trygga att spela i Servern och inte känna att man inte är välkommen in och så kommer jag svara på helps och reports

Hur hanterar du stressiga situationer? Mycket bra jag jobbar som polis då jag har varit med om många stressade och pressade situationer så jag håller mig alltid lugn och tänker ut på vad jag ska säga och göra i en stressande sits

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Helper

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Alla som jag inte har skrivit

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom