Intervju !Ahugo | Medlemskap ansökning (tackhd)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Ahugo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: !Ahugo

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Lindahl

Vad är ditt discord namn? ahugo988

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Asador Kasparian och är 40 år gammal och kommer från ett land i ruiner och krig, Asador kom till Sverige när han var 16 år tillsammans ensam eftersom hans familj hade gått bort i kriget han flydde med smugglare ifrån ett land i ruiner och med sina traumatiska upplevelser. Han sökte en ny start i landet Sverige efter att ha varit med om det hemska kriget i hans hemland där han såg sina vänner bli dödade och fick själv delta i strid eftersom han är den enda sonen i familjen och inte hade några äldre bröder så tog armen honom i brist på soldater. Asador var väldigt rädd under strid och nervös, ljudet av explosioner, skrik och pistolskott har fått honom att dagdrömma om ett liv bortom all detta. När Asador kom till Sverige hade han svårt att anpassa sig till det svenska samhället, han hade svårt med att hitta vänner men när han började skolan så träffade han ett gäng som han umgicks med. Dessa grabbar var från samma land och de delade samma syn på livet vilket var att livnära sig på kriminalitet. Asador kunde inte språket så bra och hade svårt att få jobb efter gymnasiet så han började sälja diverse droger, livet på gatan samt kriget från hemlandet härdade Asador men efter att hans vän var med om en överdos och resterande gripna av polisen och hamnade i fängelse så började Asador vända sitt liv helt och blev pånyttfödd genom att han flyttade in avena och ville sikta på att lämna det tuffa livet bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra rp nivå och även roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta den andra spelaren vinna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst dom den viktigaste regeln enligt mig är sunt förnuft för det är basically alla regler i ett. metagaming är också en viktig regel det gör rpandt mycket roligare om man följer den än att ta information tex discord sen får man ju också inte göra det för de e ju imot reglerna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

TackHD

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom