Nekad ahmed andersson | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

ahmed andersson

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: ahmed andersson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198823198404/

Ditt Hex-ID eller BanID: 225647

Vad är din discord tagg? duharenfinrumpa

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? user222

Bild på banmeddelande: 664EC8F1-CFFB-45B8-BF63-93EC066AE651.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde över min kompis fast han tog min bil och lämnade mig vid 3 andra som slog mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vart slagen av 3 killar med mask sen så tog min kompis min bil och lämna mig och när han kom tillbaka så körde jag på han på skoj och han dog inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att jag körde på min kompis ja men polisen gjorde inget när dom såg att jag vart nedslagen på gatan av 3 personer och jag och min kompis skojade bara

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått där ifrån kanske

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senaste redigerad:

User222

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
442
Trofépoäng
16
Ingen polis anslute sig, du bröt inte emot regeln RDM. Men du bröt emot regeln VDM, du körde över 3 personer medveten utan att bry sig.

Du får vänta ut din ban och läsa reglerna.

Top Bottom