ahmed andersson
Ny Medlem
- Meddelanden
- 6
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: ahmed andersson
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? duharenfinrumpa
Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008
Berätta om din karaktär. Ahmed andersson,
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll,hjälper andra och är rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1.inte så bra tålarmod,2.kan vara lite torr om jag är trött,3.jag ser farlig ut,
Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig rp och riktig rp asså inget troll
Har du någon erfarenhet inom rollspel? unive
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att en eller flera personer medvetet gynnar den motsatta sidan trots att den igentligen borde vara på den andra sidans lag
Vad är suntförnuft för dig? Grunden av alla regler, att jag ska fatta egna beslut som gör bra rp för alla
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.att man inte får slå/döda utan andledning, 2.att man inte ska minnas något som hände innan man dog,3.du ska inte värna om ditt liv
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är i staden väldigt mycket nästan varje dag
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? duharenfinrumpa
Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2008
Berätta om din karaktär. Ahmed andersson,
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll,hjälper andra och är rolig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1.inte så bra tålarmod,2.kan vara lite torr om jag är trött,3.jag ser farlig ut,
Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig rp och riktig rp asså inget troll
Har du någon erfarenhet inom rollspel? unive
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de betyder att en eller flera personer medvetet gynnar den motsatta sidan trots att den igentligen borde vara på den andra sidans lag
Vad är suntförnuft för dig? Grunden av alla regler, att jag ska fatta egna beslut som gör bra rp för alla
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.att man inte får slå/döda utan andledning, 2.att man inte ska minnas något som hände innan man dog,3.du ska inte värna om ditt liv
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är i staden väldigt mycket nästan varje dag