Nekad aggefknbagge | Medlemskap ansökning (Scizzy)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aggefknbagge

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Användarnamn: aggefknbagge

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? naken.mario

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Agge växte upp i en småstad i norra Sverige med en pappa som bilmekaniker och en mamma som sjuksköterska. Efter gymnasiet gjorde han några dåliga val, blev sårad i kärlek och flyttade till storstaden för en nystart. Nu vill han bygga upp något eget – helst en bilverkstad eller bilfirma – men han är inte rädd för att ta genvägar om det behövs. Han är charmig, snabb i huvudet och lojal mot dem han litar på. Agge är bra på att läsa människor och ta sig fram både lagligt och i gråzoner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal mot sin grupp, kan motorer och teknik och tänker snabbt i pressade lägen

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har svårt att lita på nya människor. Hatar att be om hjälp. Tidigare misstag påverkar honom fortfarande, vilket kan påverka hans beslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst rollspel. Gillar att bygga relationer, och få med andra spelare. Agge passar i allt från verkstadsscener till mer spännande scenarier. Jag spelar för berättelsens skull – inte bara för att "vinna"

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat RP i FiveM tidigare, både på svenska och internationella servrar. Jag har haft roller som mekaniker, civilperson och även kriminella karaktärer. Jag följer regler, spelar konsekvent och försöker alltid göra RP:t trovärdigt och kul för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna. Jag är beredd att låta min karaktär misslyckas eller förlora om det gör RP:t bättre och mer realistiskt.

Vad är suntförnuft för dig? Att tänka efter före man agerar. Både i RP och som spelare. Man följer regler, respekterar andra och försöker spela realistiskt, även om det inte står exakt i reglerna

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, metagaming, combat logging

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38