Godkänd Adde | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Adde

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Adde

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199561444128/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f700b20

Vad är din discord tagg? a17357

Vem var det som bannade dig? Elias

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-01 184240.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, tror inte dom såg hela scenariot vilket dom inte har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till weedet o ska plocka men hoppar aldrig ut ur bilen utan jag kör bara förbi sen blir jag jagade av 3 bilar, sen börja pitta mig o till sist flippar min bil o sen skjuter mig, Inget bakomliggande scenario alls, de det som gör mig så lakk, sen tar dom mig till krim sjukan, jag låter dom loota mig, men sen ska dom tydsligen ha med mig efter dom skjutit o rånat mig, så dom tar med migl, o sen stananr dom, o ingen av dom håller uppe nåt , dom är 2 o vie 2, så vi börja slå dom, men sen atr en av dom upp vapen så då blir jag skjuten o min vän med sen slutar han rikta vapen så jag hoppar in i bilen för o köra därifrån men då blir ajg jagad o till slut krockar dom in i mig så hårt så jag dör o då säger dom att dom ska ta mig till krim sjukan igen! så då använder jag mig av /spawnmenu för de ingen rp alls att ens ta mig dit 2 gåmger, o döda mig 2 gånger för o loota mig 2 gånger, asså ingen rp alls. så jag tycker inte jag gjorde så fel-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker den var felaktig med tanke på va dom har gjort me att bära döda kroppar 4 gånger o sen cokså skjuta oss 2 gånger o ta oss 2 gånger till krim sjukan o sen krocka in i oss o paja bilen 2 gånger,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom flesta har varit felaktiga men har gjort en c logg en gång o den fick jag indragen för :=(

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte använda /spawnmenu, men tror alla förstår att man blir sur över sån rp, ba konstigt att jag får 2 dagars ban när dom rpar som dom gör,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? alright

Top Bottom