Godkänd Abdullahi | Medlemskap ansökning [2K Rolex]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdullahi

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Användarnamn: Abdullahi

Vad är ditt namn i verkligheten? Mahmoud

Vad är ditt discord namn? FBI Agent

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Abduillahi Eriksson, jag är somalie och gillar gatan e född fö gatan. Jag växte upp i en byt me fattigdom och har en fattig uppväxt och nu jag vill gö ändring. Jag ska vara den som känner jätte många på världen och jag ska ha många kontakter och kunna vara en dealer som säljer vidare saker. Jag vill bli milijonär i framtiden och äga fastigheter.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Är postiv, vill mycket och kämpar för mkt, Tacksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Bli riktigt jobbig, göra folk arga, råna folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kmr att bidra med mycket positivitet och seriöst spel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte så mycket där den här är min första värld men jag har lärt mig mycket på loppet av 4 dagar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan offra sig för att den andra ska få en vinst.

Vad är suntförnuft för dig? Det är en förmåga att kunna flrstå en situation och reagera på ett visst sätt. Det handlar om att ta ett beslut beronde på situationen och baserat på vad man kan sen tidigare.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, OOC

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer

2KRolex

Ny Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
13
Trofépoäng
1
Vidare till muntlig. Du har 48 timmar på dig att ta interjun.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom