Nekad Abdullahi | Chef-jobb ansökan [User222]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Abdullahi

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Vad är ditt discord namn? FBIAgent5431

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sc stylling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag känner att jag har stort erfarenhet inom yrket. Jag är kompetent och vet hur man driver verksamheten där jag har varit bitr chef innan. Jag vill även kunna göra något annat än och bara rpa som krim där jag vill testa något nytt och byta lite så jag inte tröttnar

Vad rollspelar du som för tillfället? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej utan bara på denna.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kmr utveckla det genom att försöka anställa ständigt aktiva människor som kommer bidra med bra rp på plats, kommer även bidra med förändringar och möjligtvis tävlingar för och locka mer folk till sc styling. Kommer även va strängare vid anställningar av nya arbetare där jag ska ta in seriösa och komptenta människor.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är van vid att ta ansvar, fatta snabba beslut och lösa problem när oväntade situationer uppstår. Dessutom har jag en tydlig vision för hur vi kan utveckla verksamheten, öka lönsamheten och bygga ett starkt rykte i staden. Kort sagt jag kan leverera både resultat och en hållbar och aktiv verksamhet.

Hur många bans har du? 4

Top Bottom