Godkänd Abdi115 | Medlemskap ansökning [QuestX/Alfr3d0]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi115

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi115

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Andre

Vad är ditt discord namn? noahzaza

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Abdi växte upp i förorten Biskopsgården. Redan som ung kände han att han inte riktigt passade in i skolan eller samhällets normer. Hans mamma kämpade med både ekonomiska och personliga problem, och hans pappa var inte närvarande. Abdi har alltid haft en känsla av att världen är emot honom, men han har också alltid haft en vilja att ta sig vidare på sina egna villkor. Från ung ålder lärde han sig snabbt att överleva på gatorna och att lita på sin snabbhet och sin förmåga att läsa av situationer. Han är inte en del av något gäng, men har kontakter i Göteborgs kriminella värld

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Genom empati och vänlighet bygger han förtroende och skapar långvariga, meningsfulla relationer. Han är logiisk med hänsyn till människors behov, vilket leder till att han tar genomtänkta beslut. Abdis omtänksamhet inspirerar andra att agera på ett liknande sätt, vilket skapar en positiv atmosfär

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Agressiv, Naiv och Självkritisk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har bra erfarenhet inom RolePlay så kan jag vägvissa andra och hålla en hög och bra Rp nivå på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare spelat på 2 olika RedM servers och runt 400 timmar på FiveM.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sin egna vinst utan låter andra njuta och vinna av senariot alltså att alla ska kunna vinna i senariot oavsätt sin skill level på Pvp eller skiklighet på sin bilkörning. Det är viktigt att tänka på att hålla en rålig nivå på Rp;t utan att bekosta andras känslor och tid på ett dåligt scenario. Det aldra viktigaste är att alla ska ha så kul som möjligt

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska rolspela som att det är verklighet alltså IRL exempel på detta är att man inte sättersig i en öppen polisbil kortfattat att ha ett bra omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP, Bygger på Rimlighet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? DM betyder att man använder sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.. RDM betyder Random Deathmatch att man slår eller skapar våld mot en annan person/rpare utan någon bakomligande annledning. Copbaiut: att man vill få försöker få polisens uppmärksamhet exempel att man gasar på med bilen för att få ett polis jag, detta försämrar Rp nivån på servern och resulterar i tråkigt scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill hitta en server där RP nivån seriöst och där polisen och krimminella har en bra och jämn struktur. Jag har en rolig personlighet och älskar Rolspel.

QueztX.

Aktiv Medlem
Meddelanden
165
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

kkz1x_

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Godkänd efter muntlig intervju!