Intervju a15._. | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

a15._.

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: a15._.

Vad är ditt discord namn? a15

Vilken arbetsplats ansöker du till? SC styling chef

Varför vill du bli Chef/VD? Då jag vill fortsätta driva företaget framåt samt anställa folk som är kunniga inom yrket och gillar att meka med bilar o sånt. Även för att jag sett att det varit ganska lite aktivitet inom yrket. Samt att jag vill pausa krim rpn och köra lite laglig rp istället

Vad rollspelar du som för tillfället? Sc Styling anställd (börja nyss jobba där igen)

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej men har tidigare erfarenheter på denna server, har varit chef på SC styling innan samt mekonomen som är ungefär samma jobb

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla jobbet genom att kommunicera tydligt med arbetarna, jag kommer även ha möten ibland så de kan ta upp vad de tycker borde förbättras och saker som varit negativt o positivt, lära känna arbetarna så jag vet hur mycket de klarar av inom jobbet för o se om de förtjänar upphöjning. Jag kommer ha det öppet så ofta jag kan så folk kan trimma sina bilar. Jag kommer vara på plats mycket och ta in folk som är kunniga inom jobbet som kan hjälpa till att driva företaget framåt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nope

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Då jag har bra erfarenheter inom jobbet samt är aktiv

Hur många bans har du? tror 3 typ men det e bans jag fått av anticheat

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
342
Trofépoäng
18

majko

Head-Mod
Head-Mod
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
20
Trofépoäng
1
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom