Nekad 45an | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

45an

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: 45an

Vad är ditt namn i verkligheten? Ralf

Vad är ditt discord namn? _45an_

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om en unge som är uppväxt i förorten bland dåliga gäng o sånt, han heter Gustavo och har inte så bra relaktion med sina riktiga föräldrar. När han var 6 år gammal så lämnade hans föräldrar honom i ett sjukhus där de inte ville ha honom som en son. De lämnade honom helt själv med några sjukvårdare. Han växte upp med socialtjänsten vid sin sida och hatade sina riktiga sina föräldrar. Den lillen har ingen o stå upp för eller har någon som förebild. Han var känslokall och kunde göra vad som helst för att kinne några gånger men han går ut i gatorna och fortsätter med dessa dåliga saker.unna överleva rätt. Till sist valde han den dåliga sidan av livet, och det var att bli kriminell. Han valde att sälja droger för några som en springis, han blev äldre o äldre och blev mycket dåligare och dåligare. Han har fått ändrade sig och blev polis och bevisade för sitt folk att polisen är bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vill prata mycket nya människor och få ett riktig jobb och bli bättre på RP då jag är hyfsad nu. Jag vill ha kul och kan nog bidra till en bra RP,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vill prata mycket nya människor och få ett riktig jobb och bli bättre på RP då jag är hyfsad nu. Jag vill ha kul och kan nog bidra till en bra RP,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? några exempel är suntförnuft och fear rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Top Bottom