Nekad 45an | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45an

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: 45an

Vad är ditt namn i verkligheten? abbas

Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2000

Ange ditt Discordnamn: _45an_

Berätta kortfattat om dig själv: hjälpsam, sammarbetes villig, trevlig och social.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag ca. 4 timmars staff arbete

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? igår var min första gång jag rpade på avena, och jag märker att det är inte som valon tiderna längre. Jag har spelat i valon jätte länge innan och var staff oxå.

Varför ansöker du som staff på Avena? Det finns flera inikationer som tyder på att jag borde bli staff. jag har mycket erfarenheter inom själva "staffyrket" och jag vet vad rätt och fel är. varför jag ska bli staff är för jag är en grabb som gillar hjälpa till och just nu känner jag att avena behöver hjälp med att lyfta servern så den blir så bra som möjligt. jag är mogen och jag vill verkligen bli staff här då jag är polis och jag känner att rpn inom polis kåren kan bli bättre samt med den kriminella delan jag tycker ingen part har en särkilt bra rp nivå och det vill jag hjälpa med till att fixa. varför jag ska bli staff är för att jag är aktiv samt har jag tidigare erfarenheter om hur man är staff då jag har varit det på några servers. erfarenhet är väldigt viktigt ifall man kommer till en sån här stor och bra server och det har jag så det är ju bra men fördelar med att ha mig som staff är att jag har spelat fivem i 2 år och jag kan det mesta inom rollspel jag är en opartisk staff som kan sina grejer och bemöter alla med en godton i support.en varför jag ska bli staff är för att att jag vill att avena ska växa och väglerda folk så dem håller en bra rp nivå vilklet jag kommer se till att göra då jag vet att avena rp är en väldigt stor server som behöver hjälp och då är jag villig att hjjälpa till. ifall någon gör regelbrott kommer jag ta återgärder ovavsett vem det är för ifall den begår ett regelbrott! jag kommer även hjälpa nya medlemar som är nya till servern med att hänvisa till att läsa reglerna vilket man bör göra ifall man bli medlem och sedan kommer jag göra allt i min makt för att få hit mer spelare så servern växer. samt ifall jag någon gång tar in en grabb som är sur eller upprörd över något kommer jag agera proffionelt fortfarnde och har en lugn trevlig rösdt samt så vet jag att det är många staffs som inte är så aktiva noclip och det kommer jagg vara jag kommer vara aktiv överallt på hemsidan i support ingame med att specca stora scenarion osv. jag kommer hel enkelt vara en aktiv staff som vill att avena rp ska gå framåt och utvecklas. Dom här comandosen är dom jag kan När jag är aktiv inne på srvern med noclip kommer jag även vara väldigt aktiv i dc samt hemsidan då jag har tre skärmar så kommer läsa varje medlemsansökan som kommer så dem får snabbt svar. så helt enkelt om jag kommer in i staff teamet kommer ni gå plus på det då jag kommer vara väldigt aktiv.

Vad är din uppgift som Staff? En staffs uppgift är att ha koll på servern och sitt område man har. Man ska hålla koll så att rp nivån är bra och inte dålig. Man ska kunna sitt område som staff. Vi kan ju börja med att ta "Servervakt". Enligt mig borde du ha varit Servervakt tidigare så du vet hur det fungerar. Kan annars bli lite konstigt om du är ansvarig över det området och ej kan det som behövs kunnas. Det område jag tycker är viktigast är det Kriminella Området. Vad jag tycker så borde man ha rpat som Kriminell innan man börjar arbeta i detta området som staff. Varför jag tycker att man borde ha varit Krim innan, Du kommer behöva erfarenheterna när du tar större ärenden inom Kriminella rpn. Såhär om du har rpat som Krim innan kommer du ju såklart veta hur det är att rpa som Krim vilka regler som gäller inom Krim RPN hur man ska bete sig som Krim. Ifall du vet att det här kommer det ju såklart bli mycket enklare för dig att veta vilka återgäder du ska ta. Det är ju inte ett måste att man ska ha erfarenheter inom krim rpn men enligt mig kommer det nog bli bättre då man förmodligen kommer kunna veta vilka återgäder man ska ge. Man kan ju såklart lära sig om Krim RPN också men för att vara på den professionella sidan så borde man ha haft erfarenheter innan man tar på sig Krim området.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med massor med olika saker, det sista jag kan vara är korrupt och jag anstränger mig ifall folk verkligen behöver hjälp i ett ärende eller annat. Jag kommer satsa på kriminella området och rp området. Jag kommer ha mycket koll runt de allmäna platser i servern, t.ex torget, piren osv. Jag kommer vara där och specca så att rp nivån inte sjunker osv. Under den kriminella området kommer jag kolla runt på hur folk socialoserar sig med folk i krim rpn. Jag kommer kolla på olika kriminella scenarios t.ex bank rån, aktiva skottlosningar osv!!!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag gör det genom att andas in och ut, och sedan den som gör mig stressad eller kanske skriker i support så mutar jag honom. Jag kommer hantera det genom ta en i taget och att de ska berätta sina sidor av en historia, sedan kommer jag ta återgärden ifall någon har begåt regelbrott osv.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom