Inaktuell ..

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lesterbreee

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: lesterbreee

Vad är ditt namn i verkligheten? ville

Vad är ditt discord namn? villepille_2010

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2010

Berätta om din karaktär. jag är en kille som är busig och har varit de i hela min uppväxt skolan har ju inte tyckt om de och då har jag fått mycket mail hem från min lärare och jag gjorde små grejer som va olagliga som liten men jag visste inte de och polisen ringde till min mamma och jag fatta inte vad jag hade gjort och då började med mer och mer och kom in i gäng och blev fast där och där är jag idag, jag tycker om fotboll mina planer i framtiden vet jag inte så mkt om antingen 2meter under gägga eller något annat.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag är snäll, omtänksam och är rolig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag har mina dåliga dagar ibland, när jag blir sur så ser jag svart och är självisk

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra bra rp i servern jag har rpa:t sen i november och blivit bannad några gånger tidigare men vissa saker blir jag bannad för som inte jag har gjort men det kommer förhoppnings vis inte hända igen. jag följer alla regler och jag försöker att inte störa någon. jag har bra respekt mot folk och jag försöker inte att hamna i bråk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat bara i den här servern för 5 månader och har skaffat massa saker är väldigt aktiv i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är powergaming vilket är att man ska ha roligt på båda sidorna. tex om du krockar ska du rpa de som att du är med i en bilkrock att du säger aj eller något annat

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är att man anvädner sitt egna omdöme för att fatta beslut och rättvisa och rimliga för alla

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM/random death match bilket innebär att man dödar någon utan bakgrund av allting och VDM/vehicle death match vilket innebär att man använder sitt rodon som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? steam heter jag turbofarfar6

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom