.37ludde.37 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

.37ludde.37

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
70
Trofépoäng
6
Användarnamn: .37ludde.37

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Andersson

Ange ditt födelsedatum: 2010 21 juni

Ange ditt Discordnamn: luddeblyat

Berätta kortfattat om dig själv: Tjena jag heter ludde och är 15 år gammal. Jag bor på västkusten och tycker om att fiska, spela spel, och hänga med mina kompisar. Jag är en positiv och social person som gillar att prata med folk och vara trevlig mot andra.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? En månad, det e ett tag nu o jag känner att det är rätt tid att söka staff för att kunna stötta servern ännu mer.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill gärna hjälpa till eftersom jag tycker det är kul att bidra och se till att allt fungerar som det ska. Jag gillar att ta ansvar och är bra på att samarbeta med andra. Jag har också tidigare erfarenhet från staffroller och vet hur man hanterar olika situationer. Dessutom gillar jag att engagera mig i communityt och hjälpa spelare när det behövs.

Vad är din uppgift som Staff? Min roll är att se till att regler följs, stötta spelare som behöver hjälp, ta emot och hantera rapporter, och vara aktiv i support.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kan bidra med vara aktiv, bra samarbete i teamet, och en rättvis inställning när det gäller att fatta beslut. Jag vill att alla ska känna sig välkomna och att reglerna efterlevs på ett bra sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och fokuserad. Om det blir för mycket tar jag en kort paus och kommer tillbaka med ny energi. Jag låter mig inte påverkas av folk som försöker provocera eller klaga i onödan.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Donation

Senaste redigerad:
Top Bottom