Nekad .37ludde.37 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.37ludde.37

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
72
Trofépoäng
6
Användarnamn: .37ludde.37

Ditt namn: Ludvig Andersson

Ange ditt födelsedatum: 21 Juni 2025

Ditt Discordnamn: luddeblyat

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Jag brukar vara aktiv flera timmar om dagen. Oftast loggar jag in på eftermiddagar och kvällar, hjälper nya spelare, deltar i RP och ser till att allt flyter på bra. Jag försöker alltid bidra positivt till gemenskapen.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem i 1 månad typ, och har varit aktiv sen dess. (var med på valon förut)

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 4 eller något men det var när jag var ny och jag har lärt mig väldigt mycket sen dess.

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill gärna hjälpa till att hålla servern trygg och trevlig för alla. Jag tycker om att engagera mig och stötta både nya och gamla spelare, samt bidra till en bra stämning.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej, jag har aldrig varit blacklistad.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt ska se till att reglerna följs, hjälpa spelare med frågor eller problem och rapportera eller hantera situationer där någon beter sig olämpligt. Det handlar också om att förebygga bråk och hålla en positiv atmosfär.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna ta mer ansvar och göra skillnad. Jag tycker om att hjälpa folk och ser det som en chans att bidra till serverns utveckling och trivsel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption är när man som servervakt utnyttjar sin roll för egen vinning, t.ex. favoriserar vänner eller ger sig själv fördelar. Abuse är att missbruka sina befogenheter, som att straffa spelare utan anledning eller använda kommandon för att förstöra deras upplevelse. Båda sakerna förstör förtroendet för servervakterna och gemenskapen.

Enzo

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Support & Ticketservice
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
622
Trofépoäng
18