Inaktuell 01melker | Permanent Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01melker

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: 01melker

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830005730/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016f71f7e2

Vad är din discord tagg? realmelker01

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? m24

Bild på banmeddelande: banmed.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag staff abusade och gav mig massa gäng jobb och tog pengar från gängen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gav mig gang1 2 3 osv och tog pengar men bara från ungefär 2 gäng sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig det var rätt att han bannade mig men vill gärna få en till chans. för jag vill börja på avena igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men kommer inte ihåg vrf.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra så att utan ge mig massa gäng jobb och ta pengar osv det hade egentligen varit vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
nekad