GodkĂ€nd đŸŽ€vicce🎀 | Ban Överklagan [Novuz]

VĂ€lkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjÀlp, vÀnligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
12
TrofépoÀng
1
AnvĂ€ndarnamn: 🎀vicce🎀

LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199303755272/

Ditt Hex-ID: steam:110000150140608

Vad Àr din discord tagg? vicce_1

Vem var det som bannade dig? nisse41

Bild pÄ banmeddelande: (DID NOT ANSWER QUESTION)

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. de börja med att vi rpa sen rÄka jag sÀja en ooc sak ig och jag blev bannad och jag blev arg pÄ han o skickade en olÀmplig sak. och jag Ängrade at jag skickade de sÄ jag tog bort de men han hade redan sÀtt de och dÄ blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va ju en giltig ban för jag gjorde ju fel och skulle aldrig skickat de

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har blivig bannad 3 gÄnger tidigare o de va för jag lallade pÄ pizzan och nu gör jag inte de lÀngre för man mÄse ju va lie mognare o inte lalla helatiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att ine skicka den o bara axeptera de

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom