LÄS! Öppna Forum-Mod ansökningar?

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vAlexx

Forum Utvecklare
Personalmedlem
Forum Utvecklare
Meddelanden
211
Trofépoäng
17
Tycker ni att det är en bra idé att öppna ansökningar för Forum-Mod? Reagera gärna med en tumme upp eller tumme ner.

Ni kan också dela era tankar i kommentarsfältet nedan.

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
306
Trofépoäng
18
Det beror på. Igentligen så är det inte så många som lägger ut förslag eller bara en tråd där man kan diskutera saker. Men jag hande ändå sagt att det skulle vara värt men kanske typ 2-3 forum mods i början och sedan lägga till fler om man verkligen behöver det.

vAlexx

Forum Utvecklare
Personalmedlem
Forum Utvecklare
Meddelanden
211
Trofépoäng
17
Jag vet att det inte är så många diskussionstrådar som skapas just nu, men tanken är att de potentiella forum-moderatorerna främst kommer att arbeta med att flytta trådar, lägga till prefix och liknande uppgifter när någon ur personalen glömmer bort det. Jag ser att det händer ganska ofta.

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
306
Trofépoäng
18
Aa fattar hur du tänker. Och jag håller med. Jag tänker att det kanske inte är värt att ha så många nu i början och sen kolla om man behöver det i framtiden. Så om de moddsen känner att de behöver lite mer hjälp så kan vi ju ta in fler personer.

vAlexx

Forum Utvecklare
Personalmedlem
Forum Utvecklare
Meddelanden
211
Trofépoäng
17
Jag tänker nog ta in 1-2 forum-mods till att börja med och se hur det utvecklar sig. Om det behövs fler i framtiden kan vi ta in fler då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom