Nekad WellLess | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WellLess

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: WellLess

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? .bleb_.

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2005

Berätta om din karaktär. Lars bertil 35 år gammal uppväxt på landet med att mecka på traktorer, ny inflyttad till stan och funderar på att öppna upp ett garage där han kan mecka på fritiden. han är väldigt inne i bilar och allt inom el. Han är sugen på starta egna företag men har inte mod till det för han anses att vara för gammal.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb att utföra arbeten, är omtänksam och skyddar folk om de blir hotat

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir rädd lätt, lite trög mentalt och kan vara ganska narcissistisk ibland. Han är också jävligt fyrkantig så han behöver väldigt tydliga instruktioner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rollspel på flera sätt. För det första kommer jag att tillföra en djup och dynamisk karaktär som utvecklas över tid, med en unik bakgrund och personlighet som kan ge upphov till spännande interaktioner och scenarion. Jag är engagerad i att skapa intressanta och trovärdiga scenarion där alla inblandade känner sig delaktiga och inspirerade att utveckla sina egna karaktärer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Kan inte säga hur många timmar för det ligger på samma som andra spel men borde vara runt 300 timmar ish. har kört på större serverar som till exempel Unive och Nattdalen förut men stängdes ner för de förlorade spelare över tid och körde på polarns server och testade skit åt de.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra en viss grej så att det blir bättre för en rp situation till exempel att polisen ska låta de rymma så att det blir en mer spännande roleplay situation

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande man ska tänka som man hade gjort i verkligheten och inte bara springa och slå vem som helst

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel är Power gaming vilket är att man ska spela med om man skadar sig till exempel att om man krockar ska man spela skadorna. En annan regel är meta gaming vilket är att man inte ska ta information om FiveM servern och använda den om man inte fick det från FiveM utom typ discord och New life rule vilket är att man inte kommer ihåg något från sina gamla liv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kör rollspel på ett sätt som är både realistiskt och engagerande för alla inblandade. förstår hur viktigt det är att följa serverregler och skapa en bra atmosfär för alla spelare. Jag är bra på att samarbeta, anpassa mig efter olika situationer och hålla spelet roligt och intressant utan att bryta mot reglerna. en av ägarna av de gamla serverna som jag brukade köra på använde mig som bra exempel på hur man skulle kö rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom