Godkänd .w1llee | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

.w1llee

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: .w1llee

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? w4llee_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Gunnar Söderström. född och uppvuxen i en liten stad i Sverige där han spenderade största delen av sin barndom på fotbollsplanen Redan som liten drömde Gunnar om att bli proffs men livet tog honom på en annan väg Istället för att jaga bollen på stora arenor började han jobba inom olika yrken för att han inte hade så mycket pengar från byggarbetare till taxichaufför men kärleken till sporten har alltid funnits kvar och nu jagar han nya drömar på Avena

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Gunnar är en varm och utåtriktad person som har lätt för att knyta kontakter och bygga relationer 2. När Gunnar väl litar på någon står han fast vid sin sida 3. Han är en person man kan räkna med i både bra och dåliga tider

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Gunnar har en tendens att fastna i detaljer och kan grubbla för mycket över saker som andra kanske släpper direkt 2. Han har svårt att hantera förluster 3. Gunnar har lätt att bli utnyttjad av folk för att han är för snäll mot folk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra mid hög aktivitet och jag kommer att bidra mitt seriös rp och skapa bra scenarion på servern och långa scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har kört på en del servrar tidigare där jag fått kunskap om rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna ett scenario själv utan att man också spelar på ett sätt som ger den andra parten utrymme att lyckas vinna

Vad är suntförnuft för dig? För mig handlar sunt förnuft om att tänka efter före respektera andra spelare och agera logiskt utifrån både spelets regler och verklighetens regler, man ska tänka efter innan man gör något för att tänka om man verkligen kan göra det i verkligheten

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja powergaming är att man inte rpar på skador och powergaming 2 är att man bara rpar för makt o pengar Rdm är random deathmatch att man dödar nån utan anledning och vdm är vehicle deathmatch att man dödar någon med bil

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ska ändra steam namnet :)

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
läser

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden