Nekad .w1llee | Ansökan som Forum-Mod [vAlexx]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.w1llee

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: .w1llee

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? w4llee_

Ange ditt födelsedatum: 10 Juli 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka som forum mod är att jag har mycket tid att sitta på forumet och jag gillar att hjälpa till, jag själv känner att jag är mogen nog att kunna ta uppgiften som forum mod. Och för att jag genuint bryr mig om forumets gemenskap och vill bidra till att skapa en trygg, respektfull och engagerande miljö för allapersoner på förumet. Jag har varit aktiv på forumet en längre tid men har haft kanske 2 andra konton för att jag har glömt bort lösenorden på dom. Och jag har lärt mig forumets regler under tiden. Dessutom ser jag det som en chans att växa själv att jag får erfarenhet av att vara en mod på forumet, ta ansvar och samarbeta med andra i teamet jag är också redo att lägga ner så mycket tid som det bara går också

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, jag tycker det är väldigt viktigt att en tråd är i rätt kategori för att det underlättar väldigt mycket och det blir inte lika rörigt

Får en ansökan vara kopierad? Nej, den får inte vara kopierad för att man ska skriva en ansökan själv och berätta om sig själv eller om sin karaktär från sina egna ord och inte från någon Ai eller något liknande och att kopiera andras anökningar tyder på att min inte kan skriva själv om sin karaktär eller liknande vilket är viktigt att man kan göra

Är det något med forumarbetet som du tycker kan förbättras eller ändras? Inte just nu vad jag kan komma på, men jag kommer säkert komma på olika saker.

Hur skulle forumet se ut om du fick utforma det helt efter dina önskemål? Om jag fick utforma forumet helt efter mina önskemål skulle jag lägga fokus på gemenskap, tydlighet och engagemang. För det första skulle strukturen vara tydlig och lättnavigerad med kategorier som gör det enkelt att hitta rätt plats för sina inlägg. och även mer saker men kan inte komma på något mer nu, jag tycker forumet ser rätt så bra ut nu

Hur ser din aktivitetet ut: Jag kommer att vara aktiv varje dag så mycket som det går kanske runt 7-8 timmar om dagen

Har du som mål att bli en del av Avena's staff team i framtiden? Ja

Tycker du att forumet i nuläget ser bra ut? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom