Intagen w1LLee | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

w1LLee

Helper
Helper
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: w1LLee

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ange ditt födelsedatum: 3 Februari 2008

Ange ditt Discordnamn: w1llee_

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter william och tycker om att spela fotboll och även på fritiden så gillar jag att umgås med vänner och familj

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? runt 5-8 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? runt 2 månader tror jag, vart hackad på ett annat konto där hade jag varit medlem sedan 4 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på avena för att jag känner att jag klarar av det och har den tiden som behövs för att vara just helper, och även för att jag vill få bort dom personerna som lallar på servern, och dom som gör regelbrott på servern,

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som helper är att ta olika slags ärenden i support och vara aktiv ingame för att se till att folk gör som dom ska och inte bryter mot regler som vissa kanske gör.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med hög aktivitet på servern och att alltid vara aktiv varje dag så mycket som det går jag kommer vara trevlig och lugn med dom personerna jag hjälper så att dom inte blir arga, jag kommer hjälpa så många som det går och alltid finnas på servern

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag själv skulle säga att jag hanterar stressiga situtationer väldigt bra jag vet hur man går tillväga med dom flesta situtationerna

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom