Nekad PEEKABOO | Permanent Ban Överklagan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PEEKABOO

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199645584234/

Ditt Hex-ID eller BanID: 327164

Vad är din discord tagg? ahmad.arab1

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? scizzy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 193038.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag tror att personer valde att banna mig då jag och han bråkade i support och jag sa grejer om att jag ska ta hans pc som jag inte kan göra, jag ber om ursökt scizzy och lulle wallah förlåt jag menade ingeting, förlåt för det jag sa jag menade aldrig att jag skulle göra något.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag skrev i scizzys Pm 23 timmar left jag tänkte som ett skämt men de tog det seriöst, sen så snackade vi i en grupp, och jag sa lite grejer som ajg ångrade, och kan inte ens göra, förlåt scizzy hoppas ni förlåter mig, då jag ångrar allt jag har gjort.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: bannen var inte felaktig då jag sa lite grejer som hot, som jag har ångrat med hela mitt hjärta, jag kommer aldrig säga det igen och ber så mycket om ursäkt, förlåt scizzy hoppas du ger mig en ny chans!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: jag har tagit lärdom av alla mins bans ❤️

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag hade inte kunnit skrivit något till de eller bråka, jag ångrade allt nästan gång om det händer kommer jag bara inte göra något och försöka göra överklagans, jag ber så jätte mycket om förlåt, hoppas ni tar eran tid och förlåter mig.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom