- Meddelanden
- 15
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: PEEKABOO
Vad är ditt discord namn? ahmad.arab1
Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen
Varför vill du bli Chef/VD? chef
Vad rollspelar du som för tillfället? krim
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? aa jag har varit chef i unive och bitr.chef i swewave rp
Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer ge en chans till spelarna att få ett jobb där de rpar och tjänar pengar och har roligt när de rpar jag kmr ha öppet så personer kmr och har roligt
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag vill gärna ha nått roligt att rpa som jag kmr låta personer komma att ha roligt låta dom få ett jobb där de har roligt när de rpar
Hur många bans har du? 2 och några svban för små saker
Vad är ditt discord namn? ahmad.arab1
Vilken arbetsplats ansöker du till? Mekonomen
Varför vill du bli Chef/VD? chef
Vad rollspelar du som för tillfället? krim
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? aa jag har varit chef i unive och bitr.chef i swewave rp
Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer ge en chans till spelarna att få ett jobb där de rpar och tjänar pengar och har roligt när de rpar jag kmr ha öppet så personer kmr och har roligt
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag vill gärna ha nått roligt att rpa som jag kmr låta personer komma att ha roligt låta dom få ett jobb där de har roligt när de rpar
Hur många bans har du? 2 och några svban för små saker