Inaktuell ola svensson | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ola svensson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Ditt namn: miliam andersson

Ange ditt födelsedatum: 23 Maj 2010

Ditt Discordnamn: ns15922

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: ganska varierande det beror på om jag ska göra ngt fast typ 5 timmar eller mer per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 månader typ kanske lite mer fast har spelat nästan varje dag sedan dess

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 många sv banns fast många har varit fel för och staffs har sagt att dom va fel i supp. dom var innan jag hade fattat poängen med rp och så men efter dess har jag inte fått en enda ban

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag ansöker till server vakt för att jag vill kunna hjälpa till andra folk. att ha en så bra upplevelse som möjlig på servern utan att folk som inte kan bete sig eller läst reglerna. jag vill även göra det lättare för helpers så dom inte behöver få lika mycket jobb att göra så att dom får ta dom lite svårare och alvarligare ärendena

Har du tidigare varit blacklistad? nej jag har aldrig varit det

Förklara vad för uppgift en servervakt har: en server vakt har uppdrag att kunna göra servern säkrare från
folk som ej borde vara på servern till ett exempel för minska alla lallare från att lalla runt på servern och att kunna hjälpa så att staffs och helper får det lättare så man kan säga att servervakten löser det lite lättare och staffs det svårare jobbet samt att även kunna varna folk så dom tänker till en extra gång innan dom gör något

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag själv vet hur mycket jobb alla staffs har att göra så jag vill kunna hjälpa dom med saker så vi jobbar som et team och sen ser aven jag ganska mycket som inte staffs ser och andra vakteer då vill jag finnas där och hhälpa till med det så att inte folk gör fel. jag vill även göra detta till en tryggare och roligare server utan fuskare och lallare som förstör för folk somm vill ha en rolig stund och rpa

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: ett sätt att abuse på är att använda /toggle id så man ser vart alla är sen kan man abuseaa genom att t.ex hota folk från att råna mig för då skickar jag dom eller att jag i scenario kickar någon far att jag ska vinna det scenario. korruption kan vara t.ex att jag bara bannar åt mina vänner och aldrig bannar folk jag gillar eller att jag typ gör så att jag bara får nytta av ngt som t.ex att jag och mina vänner åker runt och blir rånade sen så gör min vän jätte fel och om jag struntar i det han gör så blir det korupt

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,825
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,825
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,825
Trofépoäng
38
Du är redan servervakt.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,825
Trofépoäng
38
Sätter denna servervakt ansökan på inaktuell då du redan är servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom