ola svensson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

ola svensson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? miliam andersson

Vad heter du på discord? NILS KARLSSON ELLER ns15922

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill ansöka till detta för att jag tycker just nu ar det för många som inte kan några regler alls och jag vill därför ansöka så att rätt personer blir medlemmar på servern och att folk som inte kan regler får lära sig dom innan dom får medlem

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag har varit det förut men då var jag inaktiv men nu ska jag försöka mitt bästa sen så vill jag att inte fel folk blir medlemmar för att då minskar sp nivån så jag kommer vara ganska hård men ändå rättvis

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta andra så man vill bli bemöt själv så om jag är trevlig mot andra är dom det mot mig

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? jag kommer bidra med att vi får in mer och seriösare rp spelare som kan reglerna utan fuska för löser ngn av reglerna under tiden så hör man det och då kommer jag neka för att jag vill få in rätt folk

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? dom bör upp fylla krav som att kunna grund regler samt att dom inte ska vara kaxiga för är dom det mot mig när jag tar intervju så kommer dom vara det sen

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? ett stort ansvar för då är det jag som måste ta in rätt personer till avena

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? 5 timmar per dag med en karaktär som är polis

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej eller jag har varit detta och staff innan så har koll

Top Bottom