Nekad ola svensson | Chef-jobb ansökan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ola svensson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
63
Trofépoäng
8
Vad är ditt discord namn? ns15922

Vilken arbetsplats ansöker du till? more club

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli det för att jag själv vill testa på cheaf jobbet och sen tycker jag att det är viktigt med en drivande chef som har öppet mktoch vid rätt tids punkter

Vad rollspelar du som för tillfället? för nu varande roll spelar jag kriminell i dalen nätverket med min karaktär som heter ola svensson och jag har jobbat som olika bil mekaniker och bil säljare innan

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? nej det har jag inte det är därför jag ansöker för jag vill testa på chef jobbet och lära mig mer

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla det på så sätt att jag ser till att vi ansöker rätt och aktiva personer och att när vi har öppet så ska minst 4 vara på plats beroende på hur många som är där sen kommer jag vilja att alla som jobbar där ska vara seriösa

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej inte ngn annan rp server fast ibland på aimtraining servrar

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för att jag är en väldigt drivande och seriös person som kommer att ha öppet mkt samt vill jag kunna känna att andra som arbetar dör inte lallar runt sen såklart vill jag ju ha jobbet på just more club för att jag själv har kollat på många på yt som har gjort drinkar och sånt även jag bara är 14 år så skulle det bli roligta att kunna ha ett jobb som vd på ett sånt ställe

Hur många bans har du? 9 tror jag eller 10 men nu var det ganska länge sen jag fick en

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Jobbet är taget ansök gärna till ett annat ledigt jobb!

Din Chef-Jobb Ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Chef-Jobb Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom