Lizard.
Ny Medlem
- Meddelanden
- 4
- Trofépoäng
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? milton
Vad är ditt discord namn? Lizard.
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008
Berätta om din karaktär. Jörgen Svensson.
han växte upp i en typisk svensk familj i ett fint och lungt område.
jörgen tycker om bilar, tjejer, fiske och jakt.
han är glad och njuter av livet men han kan göra lite dumma val ibland.
han har inte så många vänner men han hoppas på att han ska hitta fler roliga kamrater här och han har inga direkt framtidsplaner så men polis är ett yrke han kan tänka sig.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär glad, pratglad och sprallig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort stubin. impulsiv och han har tourettes så han kan slänga ur sig ganska fula ord ibland.
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra stämning, inlevande rp, vill bli polis i framtiden
Har du någon erfarenhet inom rollspel? nja, jag har spelat lite innan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om någon rånar mig ska jag inte bara springa där ifrån, lite svårt att förklara men jag fattar vad det betyder.
Vad är suntförnuft för dig? att förstå och hantera vardagliga problem på ett enkelt och praktiskt sätt.
Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får ej copbaita.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.
Vad är ditt discord namn? Lizard.
Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008
Berätta om din karaktär. Jörgen Svensson.
han växte upp i en typisk svensk familj i ett fint och lungt område.
jörgen tycker om bilar, tjejer, fiske och jakt.
han är glad och njuter av livet men han kan göra lite dumma val ibland.
han har inte så många vänner men han hoppas på att han ska hitta fler roliga kamrater här och han har inga direkt framtidsplaner så men polis är ett yrke han kan tänka sig.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär glad, pratglad och sprallig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kort stubin. impulsiv och han har tourettes så han kan slänga ur sig ganska fula ord ibland.
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra stämning, inlevande rp, vill bli polis i framtiden
Har du någon erfarenhet inom rollspel? nja, jag har spelat lite innan.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om någon rånar mig ska jag inte bara springa där ifrån, lite svårt att förklara men jag fattar vad det betyder.
Vad är suntförnuft för dig? att förstå och hantera vardagliga problem på ett enkelt och praktiskt sätt.
Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får ej copbaita.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.