Nekad Lizard. | Medlemskap ansökning [Madzn]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lizard.

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? Lizard.

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jörgen Svensson föddes i Stockholm med sin bror Kjell Svensson och sin pappa. Dom bodde i kiruna, det var väldigt skräckande tider just då. Jörden och Kjell förlorade sin pappa i ung ålder vilket ledde till en svårare uppväxt, Jörgen spelade fotboll då men när hans far dog så gick han under marken. Sedan dess har Jörgen haft det lite svårare i livet tills han och Kjell flyttade till staden Avena. Direkt när de flög in märkte Jörgen hur stämningen förändrades. Jörgen och Kjell hade startat om, ingen kände igen dem och ingen visste vad som hände dom i ung ålder

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär trevlig, social och snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Blir väldigt arg ifall någon börja snacka negativt om Jörgens familj. Är inte jätte bra på att lyssna. Dåligt självförtroende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan engagera till hög rp-nivå och roliga men fortfarande seriösa moment. Jag kommer hålla mig till reglerna ända ut till mitt bästa, men också ha en bra stämning så inte bara jag utan personerna runt omkring mig också har en bra stund. Jag kommer visa respekt åt andra och inte vara dryg för minsta lilla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har spelat i flera olika server innan som till exempel Unive (har spelat mycket där, var p/a på sc styling och var medlem), swewave, aventic( var admin, president på lost mc och chef på ragnhilds), penguin rp, vissa engelska och m.m.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens vinst betyder att man fortfarande kan ha det roligt och bra i ett scenario även om man inte vinner scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? I fivem betyder sunt förnuft enligt mig att respektera andra, följa regler, undvika trollande, agera realistiskt och tänka på konsekvenser för både mig själv och andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp. det är när man ska värna om sitt liv, vdm är är vehicle death match, man använder sin bil som ett vapen och rdm är random death match, man dödar någon utan någon slags anledning

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt, vill bara säga att hittills är avena en av de bättre servrarna jag har kört på.

Madzn

Helper
Helper
Meddelanden
50
Trofépoäng
6
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, plagiat , lycka till nästa gång!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom