Nekad kiwi | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

kiwi

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: kiwi

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Kiwi_swe

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Christoffer (chrille) är ny inflyttad till avena och har en uppväxt med skilda och bråkiga föräldrar chrille är diagnoserad med adhd och har milda aggritions problem och han gillar att va med vänner och hitta på bus och roliga saker i bland olagliga saker.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär stark, självständig och lite rolig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite lätt uppretad, har inge körkort och har inte så många vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och realistisk men rolig rp nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de flesta servrarna finns inte kvar och andra kommer jag inte ihåg nän server som unive eller svartvitt har jag spelat på som jag minns

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man försöker göra så att den andra parten i ett scenario också har en chans att vinna scenariot så att man skapar en bra och stabil rp.

Vad är suntförnuft för dig? att man t.e.x reagerar eller rpar som man normalt vis skulle gjort IRL.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Power gaming och det betyder att man t.e.x crashar hårt med en bil och inte rpar på det och fortsätter rpet utan att reagera. NLR (no life rule) det betyder att om ens karaktär dör så kan man inte komma ihåg något från senarion innan karaktären dog för att det skulle vara helt orealistiskt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker rp är väldigt kul och ser det lite som att skådespela typ. gillar att komma på nya ideer till scenarion och sammarbeta med andra. Jag försöker alltid respektera reglerna ooch vara trevlig i communityn. Gillar både seriöst och kul rp och är oftast inne på kvällar ooch helger. Jag vill gärna utvecklas mer inom rp och testa olika roller, kanske nån gång vara polis eller kriminell beroende på storyn.

Sjödin

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
439
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom