Nekad spoderman | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spoderman

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: spoderman

Vad är ditt namn i verkligheten? Cogge

Vad är ditt discord namn? spoderman

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Fågelholm, han var uppväxt mitt i stockholm med lite till inga pengar. Gustavs familj var fattiga som fan när han växte upp, han hade ingen fader figur bara sin morsa och hans 12 systrar. Han är intresserad av fotboll och hockey och hejar på Manchester United. Han har inga känslor och har aldrig gråtit eller varit glad i hela sitt liv. Gustav har inge planer alls, han hoppas bara på att inte bli hemlös.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snabb, lång och bra på att slåss

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär bananer, jordgubbar och kiwi. han är allergisk mot det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp till servern och vad som krävs för att det ska vara rättvist och bra vibes.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på nästan alla svenska servrar i five m

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vinna alla scenarion för du ska spela för att ha kul och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft innebär logiskt tänkande och precis den utgångspunkten finns i vårat verkliga liv, ska vi använda den i vårat rollspel.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, METAGAMING och OOC

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte d finns nåt mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom