Nekad F0bbe | Temporär Ban Överklagan [ola svensson]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F0bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
105
Trofépoäng
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/F0bbe/

Ditt Hex-ID eller BanID: 507309

Vad är din discord tagg? F0bbe

Vem var det som bannade dig? ns15922

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-09 202641.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag inte rpade på skador när jag blev skjuten 1 skott i benet. Men de gör samma sak och hade inte storage på datan,

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Var vid stora banken. Sedan blev jag skjuten 1 skott i lilltån. Sedan riktade de på mig och sa upp med händerna. Då tog jag upp händerna och sprang iväg.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Tycker att den var giltig. Men de gjorde samma sak. På klippet ser man att jag skjuter men inte vart. Från min sida så träffade jag de men inte från ns1 sida.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Har bara blivit svbannad tidigare.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag skulle rpat på skador och stannat och låta de ta mitt vapen. Vilket de gjort 2 ggr tidigare samma dag. De ör bara ute efter vapen.. Se över dom.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom