Godkänd Zinsakaden | Temporär Ban Överklagan [luzhi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zinsakaden

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199496189154/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 325912

Vad är din discord tagg? Zinsakaden

Vem var det som bannade dig? Luzhi

Bild på banmeddelande: {CC919CA3-D169-42E2-845B-F7FF73C7D035}.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Powergaming 2

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag tog pengar från en grabb efter jag hade tagit ett vapen från hans bil och jag visste inte om att man inte fick det och jag gjorde det föratt han hade attityd efter jag tog hans vapen och han börja snacka om min morsa.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej jag tyckte inte bannen va felaktig eftersom jag nu fått reda på att det jag gjorde fel i efterhand och jag får lära mig av mina misstag

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har lärt mig av mina misstag och det har gjort så jag har fått en bättre rp nivå

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja lämnat stälet dirket efter rånet och inte kidnappt han.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom