Godkänd Zazo_la | Medlemskap ansökning [Meistern]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zazo_la

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
3
Användarnamn: Zazo_la

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Zazo

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Omar Jordan han har haft sin uppväxt i Sverige men hans föräldrar kommer från utlandet. Hans uppväxt har varit tuff med aggressiva föräldrar. Hela sin uppväxt var han en busig unge som alltid gjorde dumma saker. Medålder blev han mer och mer kriminell. Tillslut hamnade han i fängelset i några år för att han hade rånat en bank. det var första gången han satt i fängelse. nu har han hittat ny sätt att komma undan med sina brott lättare. han är just nu 29 år gammal och har några kompisar i staden. Han har just nu inget gäng men tänker på att gå med i något så snart som möjligt. Han vill börja känna mycket pengar och bli miljardär. Han är just nu singel men letar efter tjej som också kan hjälpa han inom kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Få bättre stämning på servern. vänskap roligt och ha det gött med alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna i scenariot ska ha kul och man inte ska gå för att vinna alla scenarion. alla ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 1 sunt förnuft man ska tänka logiskt alltså att man ska göra det så realistiskt som möjligt. Nlr Man ska inte komma ihåg något från tidigare scenario om man har blivit dödad och återupplivas. Meta gaming om man tar information ooc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat sedan 2020 har över 1200 timmar på fivem så jag är erfaren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar Avena

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom