Inaktuell zakibilal | Chef-jobb ansökan [Lazer]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zakibilal

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: zakibilal

Vad är ditt discord namn? noah

Vilken arbetsplats ansöker du till? cockatoos

Varför vill du bli Chef/VD? Skulle tycka det hade varit extremt kul och äga en klubb/bar typ, alla skulle kunna komma dit och alla skulle ha en rolig tid tillsammans.

Vad rollspelar du som för tillfället? Rollspelar ingenting just nu faktiskt är ny till staden ochskulle tycka de va kul o börja jobba

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Har jobbat på olika bilfirmor men inte jätte mycket har mest rollspelet krim och polis, det är just därför jag skulle vilja prova på det.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Kommer utveckla arbetet stort, jag o min kollega kommer jobba dag till dag för att cockatoos ska bli bästa stället i stan, alla ska veta om det och alla är välkomna. Min ide är att det kommer vara kvällar där det kanske kan vara rapbattles eller typ nåt sånt som hade varit tvär kul

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej inte just nu, många polare har sagt att denna är bra så ville komma hit och testa

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Kommer bidra med bra och rolig rp, vi kommer göra roliga scenarion och staden kommer tycka jag är en karaktär. Så det är därför jag tycker ni borde anställa mig till detta jobb

Hur många bans har du? 1 ban

reallazer22

Mod
Personalmedlem
Mod
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
52
Trofépoäng
8
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom