Nekad zackepack669 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

zackepack669

Helper
Helper
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: zackepack669

Vad är ditt discord namn? zackepack669

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolis chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef för att jag vill styra upp poliskåren så att inga poliser lallar runt för att de förstör rpn när poliser lallar runt.

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rpar jag polis jag är assistent 4års.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja de har jag fast på andra servrar jag har varit rikspolis chef och vd på bilfirmor på andra servrar innan jag började spela här på avena/valon

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att fixa så att poliser som lallar kommer att få varningar och efter 2 varningar den 3 så får de sparken och jag kommer att fixa så att poliser inte stormar och bryter mot reglerna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej jag spelar bara på avena

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag vet hur man ska bete sig som chef och jag vill servern de bästa och folk i poliser behöver ha någon som vågar säga åt dom på skarpen efter som att de inte fattar vad bete dig är de bara fortsätter lalla så där för borde ni sätta mig som riks. Jag kommer (är aktiv polis och kommer vara aktiv) jag är en spelare som är inne typ hela tiden ocvh jag kommer att säga åt folk (poliser/kollegor) på skarpen ifall de börjar lalla eller tramsa sig. :)

Hur många bans har du? jag har 2 banns

Top Bottom