Godkänd z1xcy | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: z1xcy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? @spooky

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi bröt mot suntförnuft helt och hållet. Ingen polis ska kidnappa nån och slå han det är orimligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. VI patrullerade sedan kom det en person som sa han skulle anmäla oss då blev jag arg och tog in han i bilen. VI tog upp han till ett litet ställe där vi drog ut han o slog han medans vi slog han så ringde han upp nån och sa vart vi var då sköt min vän han ett antal skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt då vi har gjort fel och borde tänka suntförnuft detta ångrar vi

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg inte blivit bannad på månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt suntförnuft samt inte bryt mig om han borde låtit han iriterat mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Spooky

Admin
Personalmedlem
Admin
Staff Manager
Jobb Ansvarig
Meddelanden
38
Trofépoäng
8
Godkänd! Skicka till Alz för en unbann på discord :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom