Intervju z1xcy. | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

z1xcy.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: z1xcy.

Vad är ditt namn i verkligheten? artin

Vad är ditt discord namn? z1xcy

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2025

Berätta om din karaktär. Min karaktär Jakob, Har haft en jobbig uppväxt han flyttade från USA till Sverige när han var. Han blev mobbad i sin uppväxt. Han blev slagen och retad. Jakob blev ledsen o irriterad väldigt lätt men under sin uppväxt har han tränat upp det han hamnade seden snett och fick väldigt dåligt liv. Han började bråkade väldigt lätt när folk var jobbiga mot han. Jakob började även med dåliga saker som hjälpa folk med och sälja droger. Sedan dog hans mamma och de gjorde att han slutade med sånt. Han började även jobba tidigt hos hans pappa för och hjälpa familjen. Han har 1 en lillebrorsa och en lillasyster som är tvillingar men de kunde inte hjälpa till för de var så små och sen flyttade Jakob och hans familj till Sverige och nu vill han få ett bra liv. Men nu när Jakob har flyttat till Sverige vill han få det till en bättre stad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jakob är snäll, rolig och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jakob brukar köra fort har inte mycket uppmärksamhet i trafiken. äter för mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag kommer vara en aktiv spelare inom poliskåren och att jag vet hur man ska spela polis då jag har gjort de i flera hundra timmar inom fiveM. Jag kan också bidra med min sociala rp för att höja rp nivån då jag har märkt att den har varit lite låg då och då. Jag vill göra det bästa för servens sida och kommer vilja göra det om det bara ger tillfället. De tillfället kommer jag att leta efter hela tiden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat i över 1 år inom fivem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så man inte behöver vinna hela tiden och kan ist tänka på social rp så båda partnen får det roligt. Det menas med att man ska försöka göra det så verklighets troget som verkligheten. Att ibland vinner några scenariot, ibland vinner det andra. Man ska inte heller bli sur eller klaga och leta efter fel för att sedan ta i support bara för att man blev sur när man förlora

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkade det är den viktigtaste regeln för mig.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= att du dödar/slår en person utan en bra andledning. vdm= du kör över nån med nåt fordon pwg= du rpar inte på skador och spelar för makt och pengar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

spray

Aktiv Medlem
Meddelanden
220
Trofépoäng
16
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Senaste redigerad:
Top Bottom