Nekad YoIsak | Permanent Ban Överklagan [Toni]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

YoIsak

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: YoIsak

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981313588/

Ditt Hex-ID: steam:110000101412a34

Vad är din discord tagg? zef2def_.

Vem var det som bannade dig? Ahmed_yani

Bild på banmeddelande: Screenshot (288).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde något väldigt dumt och sa att rasistiskt ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min polare stod och väntade på att får gå med i boxning fighten men då hade jag open mic och sa ett dumt rasistiskt ord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väldigt mycket fel men jag har en förklaring, jag har autism och blev diagnoserad när jag var 4. Det är inte någon grov och jag kan gå o allt normalt. Men det affekterar vad jag säger och min hjärna. Jag har haft flera problem med det här och har hamnat i SOC möten, skolmöten och till och med polis möten för att jag inte kan kontrollera det som kommer ur min mun. Jag ber väldigt hemskt mycket om förlåtelse och vill verkligen att ingen ska bli stött av det här. Det är väldigt pinsamt att gå ut med det här men ibland så mpste man. Jag hoppas verkligen att ni ser min sida om incidenten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad, alla har varit temp bans. Och blivit bannad 5 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt vad jag har kunnit gjort annorlunda efterssom jag inte kan kontrollera det. Men varje dag önskar jag att jag inte hade autism och kunde leva som alla andra så det skulle jag backa tillbaka till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom