Intervju yg_277 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

yg_277

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: yg_277

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? yg_277

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2000

Berätta om din karaktär. lucas uppväxt har inte varit den bästa uppväxten. när han gick i 4 så vart han mobbad för att hans pappa jobbade på verkstad och att mamma inte hade nåt jobb lucas vart ledsen och sa till lärare men dom gjorde ingen. när lucas börja 5 så vart mobbarna dummare för du hade lucas mamma börjat jobba på dagis för mobbatna tyckte att de va fattiga jobb. men sen en dag när lucas kom till skolan så har dett börjat en ny kille i klassen. den nya killen hette simon. lucas och simon va bästa vänner från dom gick i 5an till dom sluta gymnsiet då simon flyttade till en annan stad och sikta på sina drömmar och börja jobba som polis. och nu vill lucas koncentrera sig på sin dröm och börja jobba på verkstad
och nu vill lucas koncentrera sig på sin dröm och börja jobba på verkstad

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion och mycket skratt
jag kommer ha en rolig och snäll karaktär som dom flesta kommer gilla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska ge motparten en changs att vinna ett scenario de blir inte kul om man kör ifrån polisen om man blir jagad. man ska sakta in eller stanna råka krocka för att de ska bli kul man behöver it vinna alla gånger

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag och det är som dem flesta servrarna, jag förstår allt kring rdm vdm osv.... t.e.x. VDM, som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag.Jag har spelat på en del servrar som t.e.x unive och Swedish night

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att ja kan bli lite feg annars inget men jag är en bra rollspelare

Top Bottom